««Φ日本の時間Φ»»

Tuesday, December 09, 2008

I don't understand

Weird.
I found the scholarship website provided in my school's newsletter....and I tried to access it on internet.....how stupid...they need you to be a member to get into the site!?!?!?

Then how do we get into the membership!?!??
It doesn't even allows you to get into the index???

WEIRD.
I don't understand what's the point of giving us the site when we can't even access it...

あとね、今夜は私の学校の「プレゼンテーション夜」だったよ。
私はね、このプレゼンテーションで賞を貰いはずだったけど、
行けなかった。

おじさんが無理矢理にしていた。
いつものように、自分の考えばっか考えたり、私の考えを無私にしたりした。
結局、賞を貰いに行けなかった。



何年ぶりだなぁ...賞を貰うことが...





懐かしいな...




もうダメだみたい。
私は、本当に、ここで住みたくない。
早々にこっちから引き越したらいい。

♪~yik~♪

No comments: